האם חברת הובלות עושה הובלה ואריזה?

מה כוללים שירותי אריזה והובלה?

שירותי הובלה ואריזה מיועדים לאנשים שלא מסוגלים לארוז את החפצים שלהם בכוחות עצמם. מי שעמד בפני  מעבר דירה בעבר יודע כי מדובר בתהליך קשה ומתיש, הן פיזית, והן נפשית. העמידה הארוכה מול הארונות בבית במטרה להוציא משם את החפצים עשויה לקחת לא מעט שעות. כאשר המטרה היא לעבור לבית חדש, יש מאמץ עצום מצד בעלי הדירה להעביר את החפצים שלהם. שירותי אריזה והובלה נועדו לחסוך מאנשים את העבודה הכרוכה במעבר דירה.

 אריזה של פריטים שונים

במסגרת שירותי הובלה ואריזה חברת ההובלה שבחרתם תשלח לביתכם ארגזים בגדלים שונים, בהם תניחו את החפצים בבית,וכן חומרי הדבקה. בשלב הבא אתם צריכים לקבוע תאריך ובו יגיעו האורזים לביתכם ויתחילו בתהליך האריזה. את התאריך יש לקבוע כמה  חודשים מראש, על מנת להבטיח לכם שקט נפשי.

עובדים המעניקים שירותי אריזה והובלה יתחילו לעבור על כל הפריטים שיש לכם בארונות,להוציא, למיין לפי ארגזים ולאחר מכן יתחילו לארוז את החפצים לפי הגודל.שירותי אריזה והובלה כוללים גם את המטבח. זה מכבר הפך המטבח לחלל החשוב ביותר בבית,  ולכן יש להשקיע באריזת החפצים במטבח. כוסות,צלחות או כלי הגשה שבירים את כל אלה יש לארוז בצורה איכותית על מנת למנוע תקלות.

כיצד חברת ההובלות דואגת לחפצים שלכם?

תפקידה של חברת הובלות מקצועית הוא להעביר את החפצים שלכם בצורה הטובה ביותר ללא תקלות. על מנת למנוע תקלות, חברת הובלות המעניקה שירותי אריזה והובלה שולחת לביתכם צוות עובדים מקצועי הבקיא בעבודת האריזה. הצוות מגיע עם קרטונים לפי החדרים. כאשר תגיעו לבית החדש שלכם, תדעו כי לכל חדר יש את הקרטון המתאים לו.